Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.07.2018 01:42 - Как започна всичко
Автор: lifeasmomy Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 461 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Здравейте всички.. Реших да направя блог и аз дори не знам как да започна но като за пръв път нека ви разкажа малко за мен.
Аз съм Лора на 20 години съм от София от 3 години живея в Италия и от 2 години съм щасливо женена.. Роди ми се дещеря една година по късно и сега съм много щаслива майка.  Е нека ви разкажа моята история.. Реших да дойда в италия за да започна работа тръгнах с родителите ми всички заедно цялото семейство и сойсохме тук при баба ми която работо тука от дълги години приатогнахме настънихме се.. И аз все пак бях дошла да работяя започнах да търся работа.. За начало нямаше доста работа защото тук е сезонна и затова започнах да ходя с две мой приятелки при една стара жена.. За компания заплащаха ни добре стояхме по 1 час пти нея всяка вечер и на всяка от нас заплащаха по 50 евро на седмица в продължение на 3 месеца ходех всеки ден при тази жена в пеодължение на времето както ходех при тази стара жена се запознах с моя мъж.. Познавах го отдавна но не сме били толкова близки камоли приятели или нещо повече започнахме да си пишем за начало виждахме се но рядко все нямахме време.. И мястоо говорехме повече опознавахме се в продълженив на2 месеца ние се събрахме като двойка релихме да опитаме.. А то какво става ит това опитване се влюбих лудо още в началото на връзката всичко беше перфектно не можех и секунда без него всичко ми пречешее .. Не исках да работя не исках да се пробирам просто трябваше всяка секунда да сме заедно той постоянно идваше вкъщи стоеше до късно нощем говорехме си гледахме филми и какво ли още не на кратко влюбихме сеее ... Бяхме заедно годинаа като гаджета .. Но в последсвие нашите не бяха съгласни да бъда с това момче и не ми позволяваха да се виждам с него бях в голяма депресия тръгнах към лош път започнах да се самонаранявам вземах лекартваа .. И нещата не отиваха на добре една вече приятелят ми беше на рожден ден на негов роднина и беше малко подпийнал.. Телефонът ми извъня получих съобщение от него от което той ми предложи да се омъжа за него аз не знаех как да реагирам исках да помисля за това не му отговорих веднага минаха се няколко дни не се бяхаме виждали нещата бяха все по зле между мен и родители те ми..и аз реших за избягам.. Не можех да издържам на този стрес и това напрежение и реших да си тръгна в момента писах на приятеля ми и му казах че ще избягам ако исках нека тръгнем заедно.. Той се съгласи събрахме багажите всичко беше уредено и готово.. Разбрахме се вечерта и се прибрахме и си легнагме.. На сутринта станаха взех си чантата и си тръгнах.. За съжаление не стигнахме далеч стигнахме до ферибота за България и ни свалиха защото майками ме беше пуснала за издирване.. Свалиха ни от кораба и ни разделиха.. Мина се един ден в разговори преговори но аз настоявах на моето не исках вече да живея по този начин не исках да съм под стрес и решихме да де изнеза да живея с приятеля ми.. Тръгнах си събрах се с ориятеля ми и всичко беше прекрасно.. Нашите си заминаха за България доста врееме не разговаряхме не ги бях виждала чувала. Но с течение на време всичко се оправи.. Една годинаа с приятеля ми всичко беле уникално бямахме проблеми карахме се за дребните неща както всяко едно семейство.. Година след като се събрахме аз забременях... Решихме да се иженим и направихме свадба.. За година и нещо вече бяхме женени и бях забраменяла.. Преди 11 месеца се роди на прекрасното нещо на света налата дещеря .. БЕАТРИС която огрява всеки мой ден с нейната прекрасна усмивка... От ссички мъки и страдания проблеми и препятствия ние успяхме да създадем нашето семейство нашето късче любов и се гордеяя с моята дещеря дори да съм родила само на 19 годинк за мен това не е грешка за мен това е най-голямото щастие на света. 🙂💚image



Гласувай:
2




Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lifeasmomy
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 4462
Постинги: 1
Коментари: 0
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031