Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.09.2010 17:31 - ПОЕЗИЯ
Автор: minchev Категория: Забавление   
Прочетен: 1160 Коментари: 0 Гласове:
1





Моята китара

 Изправена в ъгъла стои.

Простряна като птица в смърт обречена.

Мълчи самотницата,пак мълчи.

Помилвам я с длани разсъбличам я.

Притискам я и тихо и шептя.

Красива като полет на сърцето,

залива ме с любовна суета.

По струните й пръсти щом прокарам

звукът отлита бързо в ноща.

И ето,че отново не съм същия.

Мъждукащ огън в мен се разгоря

 

 

На Марияна

     

A з съм там  където си и ти

Моя свят е където сме двама

Моят дом са твоите очи

Моята болка е твоята зима

Твоята радост  са моите дни

 Толкова трудно аз те намерих

Толкова щастие с теб изживях    
Никога никога не ще го забравя                          

Зимата идва но с теб не е страшна

Мъката с тебе е сладка дори

Децата ни те с любов са създадени

Стръкчета нежни красиви цветя

С  тях се реем в простор от мечти

С тяхната болка радост и щастие

Ние живеем и мислим дори

 




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: minchev
Категория: Забавление
Прочетен: 3186176
Постинги: 949
Коментари: 1447
Гласове: 279
Архив