2. radostinalassa
3. varg1
4. leonleonovpom2
5. kvg55
6. wonder
7. mt46
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. tota
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. dobrota
7. vidima
8. ambroziia
9. donkatoneva
10. bojil
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. sekirata
Последна редакция: 07.03.2012, 14:38
Публикуване: 07.03.2012, 14:24
Автор: Money.bg
Мобилните абонати в света стават все по-недоволни от качеството на услугите, твърди ново проучване. Докато през 2011 година 87% от потребителите са били удовлетворени, сега само 62% са доволни, сочат резултатите от изследване на iPass, цинирано от TechNews.bg
Недоволството е провокирано от няколко фактора, сред които скорост за предаване на данни, качество на гласовата връзка и зона на покритие.
Делът на удовлетворените от скоростта е намалял от 46% през 2011 г. до 34% към настоящия момент. При гласовата връзка се наблюдава спад от 77% доволни през миналата година до 62% сега. Расте недоволството и по отношение на покритието.
Според експерти, очерталата се тенденция се дължи на нарастващия брой мобилни абонати, който води до претоварване на мрежите и влошаване на качеството. Освен това средностатистическият потребител вече притежава повече и по-"алчни" за трафик мобилни устройства, което натоварва допълнително мрежите.
iPass прогнозира по-нататъшно снижаване на удовлетвореността от мобилните услуги, ако операторите не предприемат стъпки за модернизация на своите инфраструктури.
http://money.bg/news/id_1261892782
Сподели: По имейл