Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.05.2010 13:02 - Какво очаква жената от мъжа?
Автор: minchev Категория: Забавление   
Прочетен: 1115 Коментари: 1 Гласове:
0



 
Какво очаква жената от мъжа?

Нека по-напред да кажем какво тя не очаква, макар повечето мъже да мислят именно за това. Като пример за идеален съпруг тя не си представя безукорния сексуален атлет, който владее и умело прилага всички похвати и техники за стимулиране на възбудата. Нейната представа за идеален мъж е този, на когото може да разчита и в радост и в изпитания, във всичко, което върши или изоставя; който зачита нейните желания и се стреми да изгради с нея една истинска пълноценна връзка или брак. Образованието и трудовите му навици имат също голямо значение за нея. Ако той има и приятна външност и е отзивчив, нежен и сръчен в най-интимното, щастието и ще е пълно. .

Съвършеният мъж се среща рядко, но някои негови недостатъци се компенсират от влюбената жена с други качества. В края на краищата той е несъвършен човек, както и тя. Любовта трябва да израства, да съзрява и да се укрепва в ежедневието, в трудовия живот, в дома и извън него

При това партньорите трябва взаимно да се учат, да се разбират все по-добре, да се нагаждат един към друг и да овладяват съвместния живот. Любовта е нещо всеобхватно, тя е динамичен процес, който обзема изцяло човека. Тя не може да бъде обяснена само с похвалното поведение на мъжа. Любовта наистина често се възпламенява от неговите приятни маниери, но те не са достатъчни за трайното съществуване на любовната общност.

В крайна сметка личните интереси и наклонности са толкова различни, че за всяка жена съществува подходящ мъж. Нужно е само той да бъде намерен и с него да се изгради общност за цял живот, насочена към взаимна полза и функционираща правилно и за двамата партньори. Много жени страдат от липсата на нежно ухажване от страна на мъжа, което увеличава постепенно готовността им за отдаване. Това ощастливява някои жени повече от оргазма, предизвикан от мъжа без истинска нежност. За съжаление влюбеното и всеотдайно влечение на мъжа често отслабва значително с течение на времето, без дори той да го осъзнане.

Пример за всички е една 40-годишна жена: “По-рано, когато още бяхме сгодени и младоженци, той беше съвсем друг. Всички ми завиждаха, че е толкова мил. Как изглеждат нещата днес? Когато излиза сутрин от дома – една бърза целувка, защото мислите му са вече другаде. Но дори и това стана вече лукс. Когато се върне вечер, той търси само своите удобства. Аз също ходя на работа и съм уморена, но въпреки това ми се иска да поговорим и се стремя към смислен , съвместен, семеен живот. Често пъти той дори не ме удостоява с поглед при завръщането си, не забелязва новата ми прическа, именно защото не ме поглежда както трябва. Това наскърбява.

У колежките си той забелязва това и им казва по някоя любезна дума. Всички казват, че той е много внимателен към сътрудничките си. Наскоро новата ми рокля му направи впечатление, хареса я, но първия му въпрос беше: “Колко струва?” Цялото ми настроение се развали. Понякога се завръщаше в къщи с цветя, дори и без специален повод. Винаги съм се радвала на това. Сега забравя дори годишнината от сватбата ни.

Много рядко ми казва нещо мило – че му харесвам, че ме обича, че ме желае или нещо подобно. Аз не очаквам кой знае какви надути комплименти. Той мисли, че комплиментите вече не ми отиват и че любовните обяснения съвсем не са подходящи за нас “старите хора”. Когато веднъж бях обхваната от особено силен копнеж, просто го запитах: - “Обичаш ли ме в същност”- Да, разбира се, иначе нямаше да се оженя за теб – беше единственият му отговор. За мен това беше студен душ.”

Но нека да направим следното уточнение: жената не бива да вижда в партньора си само кавалера, който не мисли за нищо друго освен за нея и от когото тя очаква само да бъде глезена това е лъжливо романтична представа за брака или за връзката. Рано или късно тя ще накара мъжа си да се отчужди от нея. По-здраво от външната галантност свързва истинската общност на семейните проблеми, като това не изключва сърдечността. Напротив те дори я задълбочават.

Жената с удоволствие чува от мъжа си повтаряните във всички варианти думи, че тя му харесва, че той я намира прелестна и привлекателна и че я желае. Не е ли това преувеличена суетност? Ако самочувствието и зависи от неговите комплименти – да. Ако обаче тя би желала да бъде чаровна съпруга покрай успешната си дейност в професията, като майка и като домакиня, тогава – не. Всичко това, както ще видим в по-нататък, има много общо с половите смущения при жената.

Още публикации по темата:

Какво означават леските за жената

Взаимната любов

Свързване на любовта и страстта

Секс през целия живот

 




image  Бъди първия оставил коментар image
image

 




Тагове:   очаква,   Какво,   мъжа,


Гласувай:
0



1. kamino - Източник: http://www. sexnature. ...
13.05.2010 17:18
Източник: http://www.sexnature.org ; Сексология и природа на човека
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: minchev
Категория: Забавление
Прочетен: 3186627
Постинги: 949
Коментари: 1447
Гласове: 279
Архив