Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.05.2010 16:28 - Покъртително! Вкарват българка в сирийски харем
Автор: minchev Категория: Забавление   
Прочетен: 1038 Коментари: 0 Гласове:
0



  Покъртително! Вкарват българка в сирийски харем

imageПубликувано от Станимир Тенев на май 15th, 2010 в категория РазкритияСкандалниRSS 2.0.

 
ЛЕСНО ОТСЛАБВАНЕ. С ТАЙНАТА РЕЦЕПТА!
Отзиви и видео на хора, отслабнали с билки и без диета

image

Българката се разкайва, че се е омъжила за сириец

Покъртителна история разказаха група български туристи, посетили в началото на май Дамаск. Към тях се приближила българка, омъжена за сириец, която със сълзи на очи споделила, че мъжът й има намерение да си вземе още една жена.

В двора на красиватаОмаядска джамиябългарската туристическа група била изненадана от забулена наша сънародничка, придружена от четирите й деца. Тя разказала своята драма:

„Помощ, мили хора!

Помогнете ми! Намерете начин да ме върнете у дома в България” – стенела жената. Тя разказала потресаващата си история, следвайки нашенците по петите.

image

Омаядската джамия

Жената се омъжила за  сириец, с когото се запознала в България. Двамата били състуденти и любовта между тях бързопрераснала в брак. Двамата отпътували за Сирия, където мъжът й имал къща в село край Дамаск.

„Тогава съпругът ми коренно се промени. Накара ме да се забуля, тъй като волята на майка му беше такава. Родих му четири деца, но това не го направи добър към мен. Взе паспорта ми и казва, че го е заровил в пясъците.

Без документи никъде не мога да тръгна.

image

В двора на Омаядската джамия

Скоро ми спомена, че ще си вземе и втора жена, а аз не съм съгласна с това. Според тукашното законодателство обаче той има право на това. Страхувам се за живота си. Той може да ме отрови, за да има безпроблемно другата жена” – нареждала българката, която споделила страховете си, че ако се оплаче в нашето посолство, ще стане по-лошо за нея.

Нашенците обаче не били в състояние да й помогнат, защото целият двор на джамията бил опасан с камери, а наоколо патрулирали въоръжени полицаи. Туристите запомнили адреса на родителите на тормозената жена и й обещали, че ще се свържат с тях.

Според сирийските закони можеш да имаш повече от една жена, като условието е да делиш всичко по равно между съпругите и така да спазваш тяхната равнопоставеност.
http://razkritia.com/покъртително-вкарват-българка-в-сири/



Тагове:   харем,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: minchev
Категория: Забавление
Прочетен: 3186714
Постинги: 949
Коментари: 1447
Гласове: 279
Архив