Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.05.2010 17:06 - Вальо Топлото: Нямах с какво да нахраня дъщеря си
Автор: minchev Категория: Забавление   
Прочетен: 619 Коментари: 0 Гласове:
0



  Вальо Топлото: Нямах с какво да нахраня дъщеря си   Публикувана: Неделя, 16-ти Май 2010, автор(и): Блага Георгиева; прочитания: 6181; коментари: 11 image

Валентин Димитров бе единственият дошъл с гуменки в съдебната зала на заседанието срещу бившия борд на столичното парно в събота. СНИМКА: АНДРЕЙ БЕЛОКНОСКИ

"Вече 4 г. едва връзвам двата края и изхранвам семейството си заради тези скалъпени обвинения. Никога не съм вярвал, че ще стигна дотук."

Това споделя бившият шеф на "Топлофикация - София" Валентин Димитров след поредното заседание на едно от делата срещу него в събота. Вместо в луксозен костюм, както допреди години ходеше по светски партита, той бе дошъл в съдебната палата с гуменки и старото си сако, което облича за всяко дело.

"Представяте ли си, че на два пъти в последната година ми се случва да нямам с какво да нахраня 3-годишната си дъщеря Дая. Бях толкова притиснат и без пари, че пратих съпругата и детото при тъщата, за да могат поне те да преживеят", разказва Димитров. Жена му, която била студентка, пазарувала дрехи от магазини втора употреба, семейството не помни вече какво е да отидеш на хубава морска почивка.

Милионите, които Димитров е източил от "Толофикация", според прокуратурата не се виждат нито в евтините му дрехи, нито дори в начина му на държание. Факт е обаче, че адвокатът, който го защитава е един от най-добрите и скъпоплатени, коментират юристи. В момента всички сметки на бившия шеф на "Топлофикация" в България и австрийското градче Куфщайн са запорирани. Срещу него се водят няколко дела за източване на общинското тогава дружество, за валутни престъпления и пране на пари.

"Безработен съм, изхранвам трима души с около 700 лева на месец, колкото ми дадат на заем приятели, молих прокуратурата да ми отпуснат от запорираните пари поне минимална заплата, но те отказаха", оплаква се още Димитров. Той разказва, че сметките му в Австрия са открити още 1987 г., когато бил състезател по тенис на ЦСКА. Голяма част от натрупаните спестявания на Димитров били от консултантска дейност много преди да седне на горещия стол в "Топлофикация". В последните 4 г. след ареста на Вальо Топлото на 4 юли 2006 г. един от най-тежките му моменти бил, когато майка му счупила много тежко бедрена кост и била приета в "Пирогов".

"От санитарките през сестрите, та и всички лекари ме гледаха постоянно и шушукаха как може, като съм такъв милионер, да не мога да събера няколко хиляди лева, за да платя пирона, необходим за крака на майка ми", припомня си Димитров.

Не му се говори по въпроса дали се прави не беден умишлено. "Каквото и да кажа за настоящия ми живот, всеки ще каже пада му се. Истината е обаче, че не съм присвоил нищо, а единствено под моето управление "Топлофикация" не беше на загуба, а на печалба. За съжаление вече почти съм загубил вяра в съдебната система у нас, че може да правораздава безпристрастно", разсъждава Димитров.
http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=481775



Тагове:   дъщеря,   Какво,   нахраня,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: minchev
Категория: Забавление
Прочетен: 3186698
Постинги: 949
Коментари: 1447
Гласове: 279
Архив